Samen werken aan een leefbaar, groen en mooi Westland!

Een blik op Westlandse Politiek en onze leefomgeving.

Als blogger/columnist schrijf ik over mijn geboortegrond, Het Westland. Een opinie, een essay, een verslag over cultuur, duurzaamheid, natuur, milieu, bomen, de tuin e.d. Keuzes maken, stelling nemen, bewustwording en verantwoording. Satire en/of humor kan een rol spelen.

dinsdag, juni 21, 2011

Egel vast in net van de aardbeien

Een fraaie volwassen egel vond ik vastzittend in het net over mijn aardbeien. Na haar (ja het is een vrouwtje) te hebben losgemaakt heb ik haar voor de zekerheid toch maar naar de Westlandse egelopvang gebracht.
Daar is ze nu in onderzoek en de verwachting is dat ik de egel vrijdag weer kan ophalen. www.egelopvang-westland.nl/ doet heel veel goed werk voor deze bedreigde en beschermde dieren. Kijk zelf eens op hun site en support kunnen zij altijd gebruiken.

Nu moet ik nog een oplossing bedenken zodat niet opnieuw egels in het net verstrikt raken. Ik laat hier meer over horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Westland

Westland
Mijn tuin.