Samen werken aan een leefbaar, groen en mooi Westland!

Een blik op Westlandse Politiek en onze leefomgeving.

Als blogger/columnist schrijf ik over mijn geboortegrond, Het Westland. Een opinie, een essay, een verslag over cultuur, duurzaamheid, natuur, milieu, bomen, de tuin e.d. Keuzes maken, stelling nemen, bewustwording en verantwoording. Satire en/of humor kan een rol spelen.

dinsdag, juni 21, 2011

Burgers snoeien gemeentebomen!

Burgers zijn steeds gekker en eigenzinniger bezig.
Vandaag was een bewoner bij mij uit de straat takken van ene grote Elzenboom aan het afzagen. Het is toch raar als van de gemeentebomen in het openbaar groen een ieder maar de zaag gaat zetten. Nog los van de vraag of de boom daar geen blijvende schade van ondervinden zal. De verwonding zal wel moeten worden behandeld denk ik want het zag er niet fraai uit.
Bomen zijn steeds meer vogelvrij zo lijkt het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Westland

Westland
Mijn tuin.