Samen werken aan een leefbaar, groen en mooi Westland!

Een blik op Westlandse Politiek en onze leefomgeving.

Als blogger/columnist schrijf ik over mijn geboortegrond, Het Westland. Een opinie, een essay, een verslag over cultuur, duurzaamheid, natuur, milieu, bomen, de tuin e.d. Keuzes maken, stelling nemen, bewustwording en verantwoording. Satire en/of humor kan een rol spelen.

zondag, mei 22, 2011

Wethouder Midden Delfland stapt op.

Wethouder Midden Delfland stapt op en krijgt zak geld mee.

Leg mij eens uit dat, als je een baan hebt als wethouder of andere gemeentebestuurder en je kiest er zelf voor om je baan op te zeggen, dat je nog een zak geld mee krijgt!

Als Wethouder Van de Heuvel van Midden Delfland en misschien ook haar collega die ook opstapt, wachtgeld ontvangen, dan is dat niet uit te leggen aan het volk.
Krijg ik als leraar of metselaar als ik zelf mijn baan opzeg ook wachtgeld? Nee dus. Hoe kan het dan dat een politicus en sommige hoge functies in het bedrijfsleven, wel vet veel geld mee krijgen.
Het lijkt mij dat dit dan voor eenieder moet gelden. Dus allemaal wachtgeld als je zelf je baan opzegt of niemand... Inleveren dat geld zou ik zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Westland

Westland
Mijn tuin.