Samen werken aan een leefbaar, groen en mooi Westland!

Een blik op Westlandse Politiek en onze leefomgeving.

Als blogger/columnist schrijf ik over mijn geboortegrond, Het Westland. Een opinie, een essay, een verslag over cultuur, duurzaamheid, natuur, milieu, bomen, de tuin e.d. Keuzes maken, stelling nemen, bewustwording en verantwoording. Satire en/of humor kan een rol spelen.

zondag, november 27, 2011

Fijn...stront stront in de tuin!

Fijn...stront stront in de tuin!
Hoe gek of debiel ben je als je de hond uitlaat, de poep in een zakje doet en dit vervolgens bij iemand in de tuin mikt...

Helaas dit soort halve gare grapjurken zijn er dus want na alles wat bij mij al in de tuin is gesmeten, van bierflesjes, een vuilnisbak, glas en wat al niet meer, nu dus hondenstront, wel keurig verpakt in een gemeentelijk zakje! Een vijver heb ik om reden van dit soort malloterij al lang geleden verwijderd. Is het toeval of loopt er een kleinzielig iemand rond met
frustraties die op mijn tuin worden botgevierd. Wie hebben hier nog meer last van? Moeten burgers soms camera's hangen om dit soort onzinnig handelen vast te leggen om aangifte te kunnen doen, wie zal het zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Westland

Westland
Mijn tuin.