Samen werken aan een leefbaar, groen en mooi Westland!

Een blik op Westlandse Politiek en onze leefomgeving.

Als blogger/columnist schrijf ik over mijn geboortegrond, Het Westland. Een opinie, een essay, een verslag over cultuur, duurzaamheid, natuur, milieu, bomen, de tuin e.d. Keuzes maken, stelling nemen, bewustwording en verantwoording. Satire en/of humor kan een rol spelen.

zondag, maart 27, 2011

Optie voor een gemeentehuis Westland

Brainstormplannetje voor een gemeentehuis annex ambtenarentoren

In maart 2011 kwam ik op het idee om voor de bouw van een nieuw gemeentehuis annex ambtenarengebouw eens te kijken of dat in Poeldijk kan?

En ja, ik denk dat dat haalbaar is. Lees met humor hieronder!
-----------------------

Met een glimlach heeft het burgerinitiatief, bestaande uit 1 persoon vandaag een alternatief plan aan de fractie van Westland Verstandig aangeboden. Het burgerinitiatief heeft nog geen 24 uur bestaan en haar taak is nu reeds
volbracht. :-)

Met toch wel een serieuze ondertoon kwam werd het plan bedacht onder het fietsen en fotograferen van ons Westland.
Indien het pand daar wordt aangekocht en boven de Gantel een toren wordt gebouwd zou het wel eens in kosten mee kunnen vallen. En het is een ludieke locatie.
Boven het water hoeft grond neem ik aan niets te kosten want dat is al van de gemeente?

Achter het pand wordt een verzorgingshuis gebouwd, dus een park, een haventje en wat extra horeca is zo gek nog niet.
Poeldijk is een vrij uitgewoonde kern dus die kunnen ook wel een impuls gebruiken.

Wat niet alleen een creatief idee is, maar ook een serieuze reden heeft. Bijgaande foto maakt duidelijk dat wat ik bedacht gemakkelijk daar kan en dat het een prima impuls is voor Poeldijk. Het moet natuurlijk wel slim en
groen worden ingevuld anders wordt het niks.

Wethouder, misschien kan je er iets mee.

Met genoegen stuur ik het jullie hierbij toe en sluit het dossier. :-)












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Westland

Westland
Mijn tuin.